onsdag 2. november 2016

Rex, energiulydius

Hei jeg er Rex.

Jeg er en blanding mellom mor og far, en rottweiler og en samojed. Teller ingen år, men mange måneder. Min trofaste følger jobber på sjøen, så jeg farter rundt i en koffert.  Heldigvis vet jeg hvor jeg skal være når han plukker krabbe på havets bunn. Jeg flytter til storbyen fra landet i perioder. Der bor jeg med to barn en gylden golden retriver oldis , husfrue og far. Jeg vil dele litt om mitt liv her, om trening, livet og hvordan det kan være å være hund. Husfruen ber meg å nevne grensesetting, et langt og kjedelig ord....
The boss blir mer eller mindre å vær på sjøen til jul. Også han har to hærlige barn. Så mye av tiden er det min oppgave på denne kostskolen å oppnå bestått i øvelser og omgang som hund rundt barn. Å de må lære å omgås meg. Fint for oss at vi har samme mål. 

Boff en fin dag
Rex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar