torsdag 13. oktober 2011

Tykke votter fra 1979

Det siste året har jeg kommet meg gjenna mye papirer som ligger rundt omkring, å en av skattene er denne hverdagsvotten fra 1979. Arket er falmet, men oppskriften lever i beste velgående :) Legger ut noen bilder av mine prosjekt. Noen av vottene tenker jeg å brodere litt pynt på med tiden. Si gjerne hva dere syns om disse. Jeg strikker dem i tykk ullgarn som jeg tover. Denne oppskriften er veldig enkel og anbefales nybegynnere å prøve.

Disse er ferdig tovet

Disse toves lett etter noen gangs bruk








Her er en vri med tynn flossete sølvtråd i, når disse toves får du frost effekt!

Her har jeg valgt å legge inn et enkelt mønster som brytning
   


                                                         Håper alle får en kosefin høstkveld me små og store strikkeprosjekter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar